قرص اسلیم مکس چند روزه جواب میده؟ بررسی نحوه مصرف و اثرگذاری این دارو

در انتظار بازبینی توسط تیم پزشکی درمانکده

قرص اسلیم مکس یکی از محبوب‌ترین انواع قرص برای افزایش چربی‌سوزی و کم کردن وزن است که به شما کمک می‌کند تا در عرض مدت زمان محدودی وزن خود را کاهش دهید. این قرص کاملا گیاهی است و عوارض جانبی محدودی دارد و برای کاهش وزن در بزرگسالان، انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. در این مقاله از مجله درمانکده به شما می‌گوییم که قرص اسلیم مکس چند روزه جواب میده و با مصرف این قرص طی یک دوره، چند کیلو از وزن‌تان کم می‌شود.

ترکیبات قرص اسلیم مکس

قرص اسلیم مکس یک فرآورده گیاهی است که در ترکیبات آن از عصاره تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی استفاده شده است. مصرف این قرص موجب کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن می‌شود و از همین رو اثرات زیادی بر کاهش وزن دارد. استفاده از قرص اسلیم مکس موجب کاهش قند خون و کاهش جذب چربی در بدن می‌شود و در پاکسازی خون نیز موثر است.

بیشتر بدانید:قرص اسلیم مکس؛ هر آنچه باید درباره این داروی لاغری بدانید

تصویر قرص اسلیم مکس
در ترکیبات قرص اسلیم مکس از عصاره انواع گیاهان مثل زیره سبز، کاسنی و تخم کرفس استفاده شده است.

لاغری با اسلیم مکس چقدر طول می‌کشد؟

برای کاهش وزن با قرص اسلیم مکس باید برای چند دوره از آن استفاده کنید. میزان کاهش وزن هر فرد بعد از مصرف این قرص متفاوت است و به نوع رژیم غذایی، میزان فعالیت بدنی و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای کاهش وزن با اسلیم مکس باید رژیم غذایی سالم و متعادلی داشته باشید و حداقل نیم ساعت در روز ورزش کنید. به طور کلی اکثر افراد بعد از یک دوره مصرف این قرص حدود ۳ تا ۵ کیلو از وزن خود را کم می‌کنند. یکی از مهم‌ترین اثرات اسلیم مکس بر لاغری، کاهش اشتها است که احتمالا از همان روزهای اول مصرف، متوجه این موضوع خواهید شد.

بیشتر بدانید:قرص لاغری؛ انواع، مزایا و عوارض

نحوه مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری

برای کاهش وزن با اسلیم مکس باید آن را طبق دستورالعمل روی جلد محصول مصرف کنید. در گذشته روی بسته‌بندی اسلیم مکس شرکت قائم دارو نوشته شده بود که روزانه ۴ عدد کپسول مصرف شود و این قرص را یک ساعت قبل از ناهار و یک ساعت قبل از شام مصرف کنید. برای اثربخشی بیشتر نیز باید در هر وعده از ۲ عدد قرص استفاده می‌شود. اما در روش جدید مصرف این قرص ذکر شده که قرص را در ۳ وعده و هر بار یک ساعت بعد از صبحانه، ناهار و شام مصرف کنید.

بیشتر بدانید:قرص گلوریا چیست؟

 در پاسخ به این سوال که قرص اسلیم مکس چند روزه جواب میده باید بگوییم که این موضوع به عوامل متعددی بستگی دارد، اما معمولا بعد از هر ماه مصرف این قرص متوجه کاهش وزن و کاهش اشتهای خودتان می‌شوید و رفته رفته می‌توانید به وزن دلخواه دست پیدا کنید.

افرادی که اضافه وزن کمتری دارند، باید از مقدار کمتری از این قرص استفاده کنند. این افراد بهتر است به جای روزی ۴ عدد قرص از روزی ۲ عدد قرص استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که قبل از مصرف قرص اسلیم مکس حتما با یک متخصص تغذیه در مورد شیوه مصرف قرص و همچنین رژیم غذایی خود مشورت کنید.

عوارض مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری

هر چند قرص اسلیم مکس فواید زیادی برای لاغری دارد، اما باید بدانید که مصرف این قرص می‌تواند عوارض جدی برای سلامت ایجاد کند. بهتر است قبل از مصرف این دارو با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. در ادامه به مهم‌ترین عوارض قرص اسلیم مکس اشاره شده است.

بیشتر بدانید:فرق قرص اسلیم مکس و اسلیم کوئیک چیست؟

اینفوگرافی عوارض مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغر
از مهم‌ترین عوارض مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری می‌توان به افزایش ضربان قلب، افزایش فشارخون و مشکلات گوارشی اشاره کرد.
  • افزایش فشارخون
  • افزایش ضربان قلب
  • کم‌خوابی
  • مشکلات گوارشی
  • اسهال و یبوست

سخن نهایی

تناسب اندام و رسیدن به وزن دلخواه برای همه ما اهمیت زیادی دارد. مصرف قرص اسلیم مکس یک روش ساده و موثر برای کاهش وزن است که در کنار رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی، موجب کاهش وزن می‌شود. به خاطر داشته باشید که برای کاهش وزن ابتدا باید تغییراتی اساسی در سبک زندگی خودتان ایجاد کنید و رژیم غذایی سالمی داشته باشید. برای مشورت با بهترین متخصص آنلاین تغذیه می‌توانید همین حالا به صورت آنلاین و حضوری از طریق درمانکده با پزشک مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

آیا قرص اسلیم مکس برای همه افراد مناسب است؟

افرادی که به بیماری خاصی مبتلا هستند، خانم‌های باردار، کسانی که سابقه سکته و بیماری‌های کلیوی و کبدی را دارند و همچنین افرادی که به مشکلات روانی مبتلا هستند، نباید از این قرص استفاده کنند.

آیا مصرف قرص اسلیم مکس محدودیت دارد؟

برای مصرف قرص اسلیم مکس هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید تا رسیدن به وزن دلخواه از این قرص استفاده کنید. بهتر است برای مصرف دارو و تعیین دوره آن با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

قرص اسلیم مکس چند روزه جواب میده؟

کاهش وزن با قرص اسلیم مکس به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما پس از هر دوره مصرف این قرص حدود ۳ تا ۵ کیلوگرم وزن کم خواهید کرد.

اسلیم مکس قبل از غذا مصرف شود یا بعد از آن؟

طبق دستورالعمل روی جلد قرص اسلیم مکس، بهتر است آن را یک ساعت بعد از صبحانه، ناهار و شام مصرف کنید. 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد رای‌ها 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

مژده عاشوری
مژده شرف عاشوری

من مژده شرف عاشوری هستم؛ لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس فیزیولوژی ورزش که سال‌هاست به صورت تخصصی می‌نویسم و ترجمه می‌کنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت می‌برم و علاقه زیادی به ترجمه و نوشتن محتوا در حوزه سلامت، تغذیه و پزشکی دارم.

مشاهده سایر مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
(اختیاری)

در صورتی که سوال شما تخصصی هست و به دنبال نظر پزشک متخصص هستید، به بخش مشاوره آنلاین پزشکی مراجعه کنید.

0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه سؤال ها