دکتر منظر سلیمانی

دکتر منظر سلیمانی

تهران
غیر فعال

نوبت های دکتر منظر سلیمانی به زودی فعال می شود

پزشکان پیشنهادی درمانکده

هنوز بیمارهای دکتر منظر سلیمانی نظر خود را ثبت نکرده‌اند.

پرسش و پاسخ
مشاهده بیشتر
سوالات متداول

چگونه می‌توان از دکتر منظر سلیمانی نوبت دریافت کرد؟

در حال حاضر امکان دریافت نوبت از دکتر منظر سلیمانی وجود ندارد. برای اطلاع از اولین نوبت خالی این پزشک در آینده می‌توانید شماره موبایل خود را در بخش «نوبت‌دار شد به من اطلاع بده» ابتدای همین صفحه وارد کنید. همچنین می‌توانید از طریق بخش «معرفی یک پزشک دیگر» از پزشک پیشنهادی درمانکده نوبت بگیرید.

تخصص دکتر منظر سلیمانی چیست؟

دکتر منظر سلیمانی متخصص متخصص زنان است. بیماران بسیاری برای درمان بارداری، زگیل تناسلی، عفونت واژن به این پزشک مراجعه کرده‌اند.

آیا سایر بیماران از دکتر منظر سلیمانی رضایت داشته‌اند؟

امتیاز و نظرات بیمارانی را که به این پزشک مراجعه کرده‌اند، در بخش نظرات همین صفحه می‌توانید مشاهده کنید.

اولین نوبت خالی دکتر منظر سلیمانی چه زمانی است؟

پس از انتخاب نوع نوبت از بین گزینه‌های ویزیت حضوری یا انواع مشاوره‌های آنلاین، تاریخ و ساعت اولین نوبت خالی پزشک به شما نمایش داده می‌شود.

هزینه ویزیت دکتر منظر سلیمانی چقدر است؟

هزینه ویزیت با توجه به نوع نوبت یا مشاوره‌ای که دریافت می‌کنید متفاوت است. این هزینه در بخش مربوط به انتخاب نوع نوبت در ابتدای همین صفحه نمایش داده می‌شود.

آیا می‌توان از دکتر منظر سلیمانی مشاوره آنلاین دریافت کرد؟

در صورت وجود امکان دریافت مشاوره از دکتر منظر سلیمانی، گزینه‌های مشاوره متنی، مشاوره صوتی یا مشاوره تلفنی در بخش انتخاب نوع نوبت نمایش داده می‌شود.

چگونه می‌توان با پشتیبانی درمانکده ارتباط برقرار کرد؟

برای برقراری ارتباط با پشتیبانی، می‌توانید از چت آنلاین سایت استفاده کنید یا با شماره 02137617000 تماس بگیرید.

شماره تماس پشتیبانی

درباره دکتر منظر سلیمانی

دکتر منظر سلیمانی متخصص زنان به شماره نظام پزشکی 41067 یکی از پزشکان تهران با بیش از 27 سال سابقه کاری است. اگر در زمینه درمان یا پیشگیری از بیماری‌های بارداری,زگیل تناسلی,عفونت واژن به کمک یک پزشک متخصص و باتجربه نیاز دارید، می‌توانید از خدمات دکتر منظر سلیمانی استفاده کنید.
در حال حاضر ظرفیت نوبت‌های دکتر منظر سلیمانی تکمیل شده است و امکان دریافت نوبت وجود ندارد. برای اطلاع از اولین نوبت خالی این پزشک در آینده نزدیک می‌توانید از ابتدای همین صفحه، روی بخش «نوبت‌دار شد اطلاع‌ بده» کلیک کنید. با وارد کردن شماره موبایل خود در این بخش می‌توانید از اولین نوبت خالی این پزشک از طریق پیامک با خبر شوید. همچنین می‌توانید از طریق بخش «معرفی یک پزشک دیگر» از پزشک پیشنهادی درمانکده نوبت بگیرید. همچنین می‌توانید برای ارتباط با پشتیبانی درمانکده جهت دریافت راهنمایی درباره نوبت ثبت‌شده یا مشاوره برای انتخاب پزشک با شماره 02137617000 تماس بگیرید.
مطالعه بیشتر